Jak przypomina portal wirtualnemedia.pl w połowie października ubiegłego roku podniesione zostały ceny egzemplarzowe większości wydań „Gazety Wyborczej”. Wprowadzono także radykalne zmiany w harmonogramie ukazywania się dodatków do gazety.
Analizując dane sprzedaży dziennika w podziale na dni tygodnia wynika, że spadki nastąpiły w każdym wydaniu. Największą stratę, wynoszącą 31,81 proc., zanotowały wydania wtorkowe, a najmniejszą - piątkowe, których sprzedaż obniżyła się o 8,81 proc. - podają wirtualnemedia.pl.
W zeszłym roku w „Wyborczej” nastąpiło sporo zmian. Głośno było o przeprowadzonych w Agorze grupowych zwolnieniach, które objęły 176 pracowników. Tymczasem członkowie zarządu Agory zarobili w ub.r. 8,57 mln zł, niemal o 5,7 mln zł więcej niż w roku 2015. Kierownictwo wzbogaciło się dzięki premiom otrzymanym m.in. w ramach trzyletniego planu motywacyjnego.
Czytaj więcej: Zwolnienia dziennikarzy, sprzedaż leci, ale premie w milionach. Dla zarządu Agory...
Reklama