Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Polska

Ludzie nie chcą kupować „Wyborczej”. „GW” z największym spadkiem sprzedaży kioskowej

Większość dzienników ogólnopolskich zanotowało spadki  sprzedaży w styczniu 2017 roku.

Autor: mg

Większość dzienników ogólnopolskich zanotowało spadki  sprzedaży w styczniu 2017 roku. Szczególną uwagę zwraca „Gazeta Wyborcza", która w zestawieniu rok do roku straciła najwięcej – 24,75 proc. Tymczasem niedawno informowaliśmy, „członkowie zarządu Agory zarobili w ub.r. 8,57 mln zł, niemal o 5,7 mln zł więcej niż w roku 2015".

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy przeprowadził analizę sprzedaży gazet dla portalu Wirtualnemedia.pl. Na pierwszym miejscu wśród dzienników ogólnopolskich utrzymuje się „Fakt”, ze sprzedażą ogółem 279 780 egz. Z wynikiem 137 108 na drugim miejscu plasuje się „Super Express”, który wyprzedził „Gazetę Wyborczą”.

Już na pierwszy rzut oka widać, że dziennik wydawany przez Agorę może się pochwalić największym spadkiem w tym zestawieniu.

Pod względem sprzedaży ogółem spadek zanotowały wszystkie tytuły. Najwięcej straciła „Wyborcza” - 24,75 proc. 


(Fot. wirtualnemedia.pl)

Tymczasem - jak pisaliśmy kilka dni temu - „członkowie zarządu Agory zarobili w ub.r. 8,57 mln zł, niemal o 5,7 mln zł więcej niż w roku 2015. Kierownictwo wzbogaciło się dzięki premiom otrzymanym m.in. w ramach trzyletniego planu motywacyjnego”.

Informacje o spadku sprzedaży, jaką notuje główny dziennik ze stajni Adama Michnika to nie pierwszyzna. W marcu pisaliśmy, że „Dzienniki dołują, a „GPC” idzie w górę”w lutym - „​„Gazeta Polska Codziennie” jako jedyna w górę. „Wyborcza” ostro pikuje”; w styczniu - „Coraz gorsza sprzedaż "Wyborczej"”.

Reklama

Autor: mg

Źródło: wirtualnemedia.pl
Reklama