Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

TVP broni spotu który pokazał Tusk... i zapowiada na wieczór pierwszą emisję

Spot będzie od dziś wieczorem emitowany w TVP - poinformował nas rzecznik TVP, Jacek Rakowiecki.

flickr.com/photos/kancelariapremiera
flickr.com/photos/kancelariapremiera
Spot będzie od dziś wieczorem emitowany w TVP - poinformował nas rzecznik TVP, Jacek Rakowiecki. Broni też spotu, który zaprezentował na konferencji prasowej Donald Tusk, twierdząc, że nie jest to element kampanii wyborczej PO i zapowiada jego emisję już dzisiaj wieczorem. Za wyświetlenie klipu do stacji telewizyjnych trafi 6 mln zł.

Łączny koszt spotu wyniesie ponad 7 milionów złotych - poinformował portal rp.pl, powołując się na dane z kancelarii premiera. Większość tej kwoty, czyli 6,2 miliona zł to koszt emisji, czyli zarobek stacji telewizyjnych, które spot w trakcie kampanii wyborczej zaprezentują.

Telewizja Publiczna pytana czy nie uważa takiego klipu za element kampanii wyborczej, broni Donalda Tuska, tłumacząc, że to spot frekwencyjny.

-
Jak tematyka 10-lecia Polski w Unii Europejskiej miałaby by być "elementem kampanii wyborczej"? Chyba, że w sensie angażowania wszystkich Polaków w sprawy unijne, a co za tym idzie – traktując ten spot jako pro frekwencyjny - tłumaczy nam rzecznik TVP, Jacek Rakowiecki. Jak przekonuje, klip nie ma "żadnych konotacji partyjnych", a nawet "w równym stopniu „promuje” SLD, PiS i PO, jako partie, które mają swój konkretny wkład w akces Polski do Unii".

Czyżby? Wybory europejskie odbędą się 25 maja. W ramach tzw. "promocji" 10 rocznicy wejścia do Unii Europejskiej w całej Polsce w okresie 1-10 maja odbędą się spotkania polityków Platformy Obywatelskiej (w tym premiera i ministrów startujących w wyborach do Parlamentu Europejskiego) z wyborcami, finansowane z tej właśnie "promocyjnej" unijnej puli.

Sam Donald Tusk zadbał, by kampania prounijna kojarzyła się nie, jak przekonuje rzecznik TVP partiami opozycyjnymi, tylko z nim i z Platformą Obywatelską. Już wczoraj, by zachęcić do oglądania spotu, umieścił krótkie nagranie, gdzie sam śpiewa do melodii jaka pojawia się w spocie (piosenka "Hey Jude" zespołu The Beatles), a dziś w towarzystwie minister Elżbiety Bieńkowskiej zaprezentował go dziennikarzom. Pani minister była wręcz oburzona, że spot za 7 milionów złotych nie powoduje dreszczy.

OBEJRZYJ SPOT, KTÓRY WEDŁUG TVP NIE MA ZWIĄZKU Z KAMPANIĄ WYBORCZĄ


 

 



Źródło: rp.pl,niezalezna.pl,Gazeta Polska Codziennie

sp,pk