GP: Za Trumpa Europa przestanie być niemiecka » CZYTAJ TERAZ »

Naprawdę to opublikowali! Tak resort Wieczorka zachęca do pracy... Szczyt obciachu

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego pod wodzą Dariusza Wieczorka postanowiło wpisać się w internetowy trend dotyczący poszukiwania pracowników. Jak wyszło? Odbiorcy przyjęli "reklamę" z dość dużym zdumieniem i nie mniejszym zażenowaniem.

Reklama ministerstwa
Reklama ministerstwa
fot. Instagram - Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego

Na TikToku często pojawiają się filmiki o podobnym scenariuszu - ktoś oblewa wodą stojących przed pomieszczeniem, zamyka przed nimi drzwi, a później sugeruje, że dobijają się oni po pracę lub po to, by skorzystać z jakichś usług. 

Śmieszne? Co kto lubi, ale czy pasuje do... ministerstwa - tu można mieć spore wątpliwości.

W resorcie Wieczorka ktoś jednak stwierdził, że taka właśnie reklama naboru na wolne miejsca pracy będzie najbardziej odpowiednia. Opublikowano więc filmik z oblewaniem wodą w roli głównej zakończony ministerialną planszą.

- Kto w Ministerstwie uznał, że ten filmik jest ok? - pyta jeden z internautów w komentarzu pod filmem. Kolejne wpisy nie pozostawiają wątpliwości co do tego, czy reklama "chwyciła":

  • "Żenująca reklama".
  • "I na to poszły nasze podatki"
  • "Gasicie entuzjazm po rozmowie z kandydatami czy przed?"
  • "Ja wiem, że teraz każdy chce być zabawny, ale to ministerstwo, a nie budka z zapieksami"

Oceńcie sami:

 



Źródło: niezalezna.pl

#Ministerstwo Nauki #reklama

mk