GP: Za Trumpa Europa przestanie być niemiecka » CZYTAJ TERAZ »

„TVP w likwidacji” zacznie się zwijać? Nic bardziej mylnego - kampania wizerunkowa trwa w najlepsze!

Internauci niedawno wytknęli władzy, że przeznaczyła ona 1 miliard złotych na pomoc ofiarom powodzi, kiedy na likwidowaną Telewizję Polską wyłożyła ponad 3 miliardy. Spółka najwyraźniej nie ma zamiaru się zamykać. W Warszawie zaczęły pojawiać się bilbordy, które mają odbudować wizerunek siłowo przejętej telewizji rządowej.

Telewizja Polska
Telewizja Polska
Bartosz Kalich | @ProfesorPingwin - Gazeta Polska | x.com

W grudniu ub.r. władza siłowo przejęła media publiczne. Spółki za nie odpowiedzialne znalazły się w likwidacji. Nie przeszkadzało to jednak rządzącym na pompowanie w nie pieniędzy. Lwią część z nich otrzymała neo-TVP.

Choć telewizja - teoretycznie - powinna się zwijać, to nic takiego nie ma miejsca. Wręcz przeciwnie - prowadzi akcję promocyjną. Na Warszawskich wieżowcach zaczęły pojawiać się bilbordy, które mają zachęcać do oglądania głównego programu informacyjnego stacji - 19:30.

Akcja promocyjna likwidowanej spółki to najprawdopodobniej element większego przedsięwzięcia. Pod koniec sierpnia Telewizja Polska zapowiedziała "nowe otwarcie". Wówczas ruszyła kampania "Poznajmy się na nowo!". Zajęło się nią... nowo powstałe biuro.

"Kampania „Poznajmy się na nowo!" obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP"

– przekazano w komunikacie TVP.

Telewizja zaprezentowała też spot, w którym wystąpili znani celebryci. Wśród nich znalazła się Barbara Kurdej-Szatan. Aktorka rozstała się ze stacją po jej ataku na obrońców polsko-białoruskiej granicy. Nowe władze dały jej za to własny program.

Biorąc pod uwagę takie osobistości zostaje pytanie - co ma na celu kampania wizerunkowa? Cóż...

"Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich – otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami"

– przekazuje rządowa stacja.


 



Źródło: niezalezna.pl, centruminformacji.tvp.pl, x.com

#TVP #telewizja publiczna #kampania wizerunkowa