Wczoraj na łamach portalu Niezalezna.pl informowaliśmy, że wydarzenie Republiki, jakim była wielka debata prezydencka w Końskich, cieszyło się popularnością nie tylko na tamtejszym rynku, ale i przed telewizorami oraz w mediach społecznościowych.
W środę, 28 maja, stacja Domu Wolnego Słowa, była telewizją, która osiągnęła najwyższy ze wszystkich (nie tylko wśród informacyjnych) udział w rynku medialnym, na poziomie 8,85 procent.
Kolejny dzień - Republika najlepsza
Sukces wysokiej oglądalności widzowie Republiki powtórzyli również wczoraj - 29 maja. Stacja Domu Wolnego Słowa była najchętniej oglądaną przez Polaków telewizją. I to nie tylko, jeśli chodzi o stacje informacyjne.
Tak prezentują się wyniki oglądalności:

Po poniższym okresie widać, że stacja przez cały dzień wyprzedzała konkurentów, zaś pasmo wieczorne - zdeklasowało medialnych rywali.
