Wczoraj na rynku w Końskich, debata prezydencka Republiki przyciągnęła ogromną liczbę zainteresowanych. Mimo, iż w wydarzeniu brał udział tylko jeden z kandydatów - Karol Nawrocki. Rafał Trzaskowski po raz kolejny stchórzył, wybierając "bezpieczną" opcję, czyli wiec w Kaliszu.
Republika numerem jeden!
Wydarzenie Republiki cieszyło się również popularnością przed telewizorami oraz w mediach społecznościowych. W środę, 28 maja, stacja Domu Wolnego Słowa, była telewizją, która osiągnęła najwyższy ze wszystkich (nie tylko wśród informacyjnych) udział w rynku medialnym, na poziomie 8,85 procent.

Po wynikach oglądalność widać również, że wieczorne pasmo Republiki (kolor niebieski) - w trakcie którego transmitowano debatę w Końskich - wręcz rozgromiło konkurencję!

Co więcej - na platformie X, hasztag "Końskie" został użyty ponad 32 tysiące razy, co przełożyło się na jego największą popularność w serwisie.
❗️❗️❗️❗️❗️
— Jarek Olechowski (@OlechowskiJarek) May 29, 2025
Wielki sukces Debaty Prezydenckiej w Końskich!@RepublikaTV była wczoraj najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w Polsce. Końskie były najpopularniejszym # na X #debataRepubliki
🔥🔥🔥🔥🔥 pic.twitter.com/6SkpAZpysZ
Sakiewicz: Republika trafiła w nastroje Polaków
Portal Niezalezna.pl rozmawiał z prezesem Republiki, red. Tomaszem Sakiewiczem, który kolejny ogromny sukces stacji podsumował następująco:
- Wczoraj zaprosiliśmy obydwu kandydatów. Sztab Trzaskowskiego zdecydował jednak inaczej. Razem z mediami rządowymi woleli transmitować wyjazd Trzaskowskiego do Kalisza. Okazało się jednak, że większość Polaków wolało oglądać debatę organizowaną przez Republikę. To też pokazuje, że nastroje, sympatie są po stronie tych, którzy chcą realnie dyskutować, rozmawiać z Polakami. Republika trafiła w ten nastrój i stąd nasz nieprawdopodobny sukces!