Z analizy portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że \"Gazeta Polska\" – jako jeden z tylko dwóch tytułów – może pochwalić się wzrostem sprzedaży we wrześniu 2017 roku. Na czele spadków tygodników znalazły się \"Do Rzeczy\" oraz \"Sieci\".
"Gazeta Polska" może pochwalić się mogła wzrostem wynoszącym 6,26 proc. Jej średnia sprzedaż ogółem we wrześniu wyniosła 32 630 egzemplarzy.
Wśród liderów wzrostów znalazł się jeszcze "Tygodnik Powszechny", a na pierwszym miejscu sprzedaży we wrześniu znalazł się "Gość Niedzielny". Drugie miejsce przypadło "Polityce", ale zanotowała ona spadek sprzedaży o 9,13 proc. w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku.
Na trzecim miejscu znalazł się "Newsweek". Tygodnik, którego redaktorem naczelnym jest Tomasz Lis, zaliczył spadek o 11,95 proc. w porównaniu z wrześniem 2016 r.
Największe spadki sprzedaży zanotowały tygodniki "Do Rzeczy" oraz "Sieci".