Aż o 8,88 proc. spadła w porównaniu do ubiegłego roku sprzedaż "Gazety Wyborczej". Dziennik Adama Michnika został już dogoniony przez "SuperExpress". Lepszą sprzedaż - jako jedyny dziennik w kraju - odnotowała tylko „Gazeta Polska Codziennie”.
Nowe dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,
dotyczące sprzedaży ogólnopolskich dzienników we wrześniu 2016 r., podał portal
Wirtualnemedia.pl.
Liderem na rynku pozostaje "Fakt" ze sprzedażą ponad 279 tys. egz., czyli o 6,21 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej.
Jeszcze bardziej spadła sprzedaż "Gazety Wyborczej", której wynik obniżył się aż o 8,88 proc. w porównaniu do roku ubiegłego. "Wyborcza" sprzedała we wrześniu 2016 r. 136 143 egzemplarzy, podczas gdy "SuperExpress" 136 119, a więc o dosłownie 24 egzemplarze mniej. Jak informuje portal wirtualnemedia.pl -
przewaga średniej miesięcznej sprzedaży ogółem „Gazety Wyborczej” nad „Super Expressem” zmalała do najniższego poziomu w historii.
Z analizy Wirtualnych Mediów wynika, że
jedynym wzrostem sprzedaży wśród dzienników pochwalić się mogła wydawana przez Forum „Gazeta Polska Codziennie”, która znalazła się na siódmej pozycji. Jej średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się o 0,27 proc. i wyniosła 18 731 egz.
Źródło: wirtualnemedia.pl
#Gazeta Polska Codziennie #Gazeta Wyborcza
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
wg