Stacja ma za sobą pierwszy, ważny rok funkcjonowania na rynku, udowodniła, że jest w stanie utrzymać się na trudnym rynku telewizyjnym. TV Republika sukcesywnie zwiększa dystrybucję swojego sygnału poprzez nowych operatorów kablowych w Polsce, a co za tym idzie, zwiększa swoje przychody od tychże operatorów. Rośnie także sprzedaż kart i kodów dostępowych do odbioru TV Republika w internecie.
– Nasze relacje z Ukrainy zdobyły uznanie w całej Europie. Mamy również bardzo dobry profil widza, interesujący z punktu widzenia reklamodawców – mówi „Gazecie Polskiej Codziennie" dyrektor generalny TV Republika Radosław Dobrzański.
W rzeczy samej, aż 47 proc. oglądających telewizję Republika w UPC to osoby z wyższym wykształceniem! Sygnał Republiki dociera do 2,7 mln gospodarstw domowych. W październiku ub.r. telewizja została laureatem prestiżowej nagrody Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej – Tytanowego Oka – w kategorii wydarzenie roku. „Dzisiaj” został najlepszym programem informacyjnym roku – według sondażu portalu Interia.pl. Nowy dyrektor telewizji informuje również o planach, by od października 2014 r. TV Republika była dostępna w USA, a od stycznia 2015 r. w Kanadzie.
– Stacja jest w trakcie rozszerzania zasięgu nadawania poprzez nowe platformy cyfrowe operatorów kablowych, operatorów IPTV, m.in. poprzez platformę nc+, Orange TV, inne. Efektem będzie zwiększenie zasięgu technicznego, a co za tym idzie udziału w oglądalności, co będzie skutkowało większymi przychodami z reklam. Stacja wkrótce będzie realizować program także z nowego większego studia, co uatrakcyjni jej program i pozwoli realizować nowe pozycje programowe, adresowane do różnych grup docelowych – dodaje Dobrzański.
Szczegóły na temat emisji i zapisu na akcje znajdują się na stronie internetowej Republiki w memorandum inwestycyjnym oraz stronie domu maklerskiego, który realizuje emisję. Cena emisyjna akcji serii F wynosi 6,60 zł za sztukę. Wartość nominalna 1 zł.
Reklama