Zamach antydemokratyczny. Ryszard Kalisz i postkomunistyczna hydra » CZYTAJ TERAZ »

Radio Maryja zyskuje

W okresie od listopada do styczeń 2013 Radio Maryja poprawiło wyniki słuchalności o 0,5 pkt. proc. Słuchalność zwiększyły również Eska Rock o 0,1 pkt. proc. i RMF Classic o 0,2 pkt. proc. 

Krzysztof Sitkowski/Gazeta Polska
Krzysztof Sitkowski/Gazeta Polska
W okresie od listopada do styczeń 2013 Radio Maryja poprawiło wyniki słuchalności o 0,5 pkt. proc.

Słuchalność zwiększyły również Eska Rock o 0,1 pkt. proc. i RMF Classic o 0,2 pkt. proc. 

Liderem rynku radiowego wśród stacji ogólnopolskich pozostaje RMF FM z wynikiem 25,4 proc. jednak w analizowanym okresie zanotowało spadek o 1,2 punktu procentowego. Kolejne miejsce zajmuje Radio ZET z 15,8 proc. udziałem w rynku i spadkiem o 0,5 proc. "Jedynka" ze spadkiem o 2,1 procenta znajduje się na trzecim miejscu wynikiem 10,2 proc.
Tuż za podium znalazła się "Trójka" - 7,5 proc., która zanotowała spadek o 0,5 punktu procentowego.

 



Źródło: wirtualnemedia.pl

Marek Nowicki