Nawrocki w wywiadzie dla #GP: Silna Polska liderem Europy i kluczowym sojusznikiem USA Czytaj więcej w GP!

Jak często kupujemy hot-dogi? Ktoś właśnie to policzył!

Z najnowszych danych wynika, że hot-dogi kupuje trzech na dziesięciu Polaków. Według danych, dotyczących konsumpcji hot-dogów wśród Polaków, większość – 56 proc. stanowią mężczyźni, natomiast najliczniejsza grupa wiekowa – 52 proc., to osoby w wieku 15-29 lat.

zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne
Sungbong Hong; pixabay.com / Creative Commons CC0

Jak wynika z informacji PKN Orlen czterech z dziesięciu kupujących wybiera je z oferty tej właśnie stacji paliw.

„439 milionów sprzedanych hot-dogów #ORLEN; 850 kombinacji smakowych, w tym wersje wege. Numer 1 w badaniach preferencji klientów”.
- oznajmił PKN Orlen.

Koncern wyliczył m.in., przytaczając wyniki badań, które Kantar przeprowadził na jego zlecenie, że „3/10 Polaków kupuje hot-dogi; 4/10 kupujących wybiera hot-dogi ze stacji Orlen”.

Jak się okazuje wśród „Top 5 ulubionych hot-dogów Polaków” Orlen osiągnął wynik 40 proc., a na dalszych miejscach uplasowały się pozostałe kategorie: sieć sklepów spożywczych – 19 proc., niesieciowy bar szybkiej obsługi – 13 proc. oraz inna stacja paliw i market meblowy – po 5 proc.

Jak podał PKN Orlen, badanie Kantar dla koncernu zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie Polaków 15+.

 



Źródło: niezalezna.pl, PAP

#jedzenie #hot-dog

redakcja