Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

Burza wokół reklamy z Kingą Preis. Ile można zarobić na ludzkiej krzywdzie?

\"Dobrzy ludzie powinni mieszkać w dobrym miejscu\" - głosi hasło reklamowe jednej z firm deweloperskich, która do swojej kampanii zdecydowała się zaangażować aktorkę Kingę Preis. I nie byłoby w tym niczego złego, gdyby nie fakt, że reklama bazuje na najniższych pobudkach - zarabianiu pieniędzy na ludzkim cierpieniu.

fot. Twitter/screen/ mat.pras.

"Kinga Preis zabiera mamy ciężko chorych dzieci do kina" - billboardy z tym hasłem możemy oglądać na naszych ulicach od kilku dni. Same tablice wywołały sporo emocji i zostały skrytykowane za bazujący na ludzkich emocjach i cierpieniu przekaz:

Dom Development to firma, która jedną ze swoich zamkniętych plomb nazwało "Osiedle Premium". pic.twitter.com/hjpa1O2fHS

— konrad hildebrand (@konradh) April 18, 2018

Ale o co chodzi? Że zrobili osiedle dla dobrych ludzi? Czy jeśli mieszkam w złym miejscu jestem złym człowiekiem? Tyle pytań, brak odpowiedzi.

- pisze jeden z internautów na Twitterze:

Ale o co chodzi? Że zrobili osiedle dla dobrych ludzi? Czy jeśli mieszkam w złym miejscu jestem złym człowiekiem? Tyle pytań, brak odpowiedzi.

— Joanna Golański (@joachnag) April 18, 2018

Podobne emocje i komentarze wywołał spot reklamowy, który skrytykowała akademia "Węży", czyli polskich anty-nagród filmowych:

Są takie chwile gdy kusi nas nagradzanie Wężami polskich reklam... 

- możemy przeczytać na Facebooku organizacji.

Cały wpis tutaj:

Cóż, ciekawe, dlaczego firma zablokowała możliwość dodawania komentarzy do filmiku. Z obawy przed hejtem?

 



Źródło: niezalezna.pl

#reklama #Kina Preis

redakcja