Sprawdź gdzie kupisz Gazetę Polską oraz Gazetę Polską Codziennie Lista miejsc »

Już w sprzedaży nowy crossover od niemieckiego przedsiębiorstwa z Rüsselsheim am Main

Klienci mogą już składać zamówienia na nowego Opla Crosslanda, który pojawi się u dealerów na początku 2021 roku. Ceny wyrazistego, nowego kompaktowego modelu zaczynają się już od 72 300 zł za pojazd wyposażony w zaawansowane systemy wspomagające kierowcę, w tym asystenta pasa ruchu, rozpoznawanie znaków drogowych i tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości. 

mat. pras.

We wszystkich wersjach nowego Crosslanda zastosowano Opel Vizor — jednolite rozwiązanie stylistyczno-konstrukcyjne, które porządkuje przedni pas z ograniczoną liczbą elementów i optycznie poszerza samochód. Pośrodku wyeksponowano kultowe logo marki z symbolem błyskawicy. Vizor będzie znakiem firmowym wszystkich modeli Opla w najbliższej dekadzie, zapewniając osłonę nowoczesnym technologiom, które firma zaoferuje w bliższej i dalszej przyszłości.
Z tyłu nowe przyciemniane klosze świateł podkreślają charakterystyczny dla Opla motyw skrzydeł, a nowa czarna błyszcząca tylna klapa (dostępna w połączeniu z czarnym dachem) sprawia, że zmodernizowany Crossland wydaje się szerszy i masywniejszy.


Klimatyzacja w standardzie zapewnia komfort termiczny we wnętrzu, a cyfrowe radio gwarantuje optymalną jakość dźwięku. W szerokiej gamie wersji — od nowej Edition poprzez Elegance aż po nowe GS Line (już za 77 900 zł) i najwyższą Ultimate  (od za 97 400 zł)— każdy znajdzie odpowiedni dla siebie zestaw wyposażenia.
Nowy Crossland oferuje także wysoki poziom funkcjonalności dzięki indywidualnie przesuwanym i składanym tylnym siedzeniom. Tylna kanapa jest dzielona w stosunku 60/40 i przesuwana w zakresie do 150 mm, co umożliwia powiększenie bagażnika z 410 do 520 litrów (najlepszy wynik w tej klasie) w ciągu kilku sekund. Po całkowitym złożeniu tylnych siedzeń pojemność bagażnika rośnie do 1255 litrów.
Nabywca Opla Crosslanda ma do wyboru oszczędne silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności 1,2 oraz 1,5 litra. Zarówno silniki benzynowe o mocy od 61 kW (83 KM) do 96 kW (130 KM), jak i diesle o mocy 81 kW (110 KM) lub 88 kW (120 KM) spełniają już rygorystyczną normę emisji Euro 6d (zużycie paliwa wg NEDC[1]: 5,0–3,5 l/100 km w cyklu mieszanym przy emisji CO2 113–93 g/km).
 

 



Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

#branża motoryzacyjna

Paweł Kryszczak