Sprawdź gdzie kupisz Gazetę Polską oraz Gazetę Polską Codziennie Lista miejsc »

Wyprodukowano już milion egzemplarzy bestsellera Citroëna trzeciej generacji

Trzecia generacja modelu C3 przekroczyła liczbę miliona egzemplarzy sprzedanych od momentu wprowadzenia na rynek pod koniec 2016 roku. Warto zauważyć, że  C3 to bestseller marki Citroën w Polsce. W 2020 r. zostało sprzedanych 2 622 sztuk  tego modelu.

Od 2002 roku wyprodukowano ponad 4,5 miliona sztuk Citroëna C3
Od 2002 roku wyprodukowano ponad 4,5 miliona sztuk Citroëna C3
mat. pras.

Trzecia generacja Citroëna C3 osiągnęła właśnie milion sztuk wyprodukowanych w fabryce w Trnawie na Słowacji. Model został wprowadzony do sprzedaży w listopadzie 2016 roku i dał nowy impuls marce. Aktualnie oferowana gama jest zgodna z nową stylistyką marki, która obiecuje wysoki komfort. To prawdziwa wizytówka marki Citroën. Wyrazista oferta odniosła sukces i w 2020 roku C3 uplasował się wśród 7 liderów rynku w Europie. Model ten należy do trzech najlepiej sprzedających się samochodów tego segmentu na takich czołowych rynkach jak Francja, Hiszpania, Włochy, Belgia, Portugalia, Dania, Słowacja czy Bułgaria.

Sukces handlowy potwierdza mocną pozycję bestsellera marki. Ten wszechstronny samochód miejski posiada liczne zalety. Aby kontynuować wspaniałą historię sukcesu, w 2020 roku Citroën dokonał ulepszeń, eksponując to, co czyni model zdecydowanie innym i ujmującym – niepowtarzalny wygląd. Po raz pierwszy pojawił się nowy przód zgodny z nową stylistyką marki, rozszerzono możliwości personalizacji, zaoferowano wzorcowy komfort i wiele nowoczesnych elementów wyposażenia realnie przydatnych w codziennej eksploatacji.


Dzięki wyjątkowej sylwetce, odmiennej linii i niepowtarzalnym cechom, C3 jest natychmiast rozpoznawalny na obecnym, bardzo stereotypowym rynku. Ten nowoczesny i dający poczucie bezpieczeństwa hatchback, nie jest podobny do żadnego innego samochodu w segmencie. Wyróżnia się silną i barwną osobowością.


W momencie debiutu rynkowego w 2016 roku model C3 jako pierwszy zaoferował kompletną i spójną ofertę personalizacji. To element, który stanie się wyróżnikiem Citroëna również w odniesieniu do pozostałych modeli gamy. W 2020 roku nowy C3 daje klientom jeszcze więcej możliwości konfiguracji samochodu zgodnie z własnym upodobaniem. Mogą wybrać spośród prawie 97 kombinacji wyposażenia zewnętrznego. Personalizacja pozwala każdemu wyrazić osobowość i styl poprzez wybór wyglądu zewnętrznego od subtelnego do w pełni podążającego za modą, jak również daje możliwość ożywienia klasycznego koloru nadwozia kontrastującą barwą dachu i/lub kolorowymi akcentami. Klient może dopasować wybrany C3 do własnego wizerunku, by stworzyć jedyny w swoim rodzaju samochód, niepodobny do 999 999 innych.
 

 



Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

#branża motoryzacyjna #samochód osobowy

albicla.com@ Paweł Kryszczak