Nadal liderem sprzedaży wśród ogólnopolskich dzienników jest "Fakt" - tabloid wydawany przez Ringier Axel Springer Polska rozszedł się w I kwartale 2016 roku w ilości 307 520 egz., ale było to o 4,38 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Z kolei „Gazeta Wyborcza” (Agora) straciła aż o 8,79 proc.
"Jedynym wzrostem pochwalić się mogła wydawana przez Forum „Gazeta Polska Codziennie” - informuje serwis wirtualnemedia.pl - "Średnia sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 15,89 proc. i wyniosła 21 299 egz.".
Także dane dotyczące lutego 2016 roku były bardzo optymistyczne dla zespołu redakcyjnego "Gazety Polskiej Codziennie". Wtedy o niemal jedną piątą wzrosła sprzedaż „GPC".
CZYTAJ WIĘCEJ: „Gazeta Polska Codziennie” jako jedyna na „plusie”. Największym przegranym „Gazeta Wyborcza”