Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Polska

Zrobili z Kopacz „słup ogłoszeniowy”. Kancelaria Premiera protestuje

Kancelaria Premiera ma pretensje o komercyjne lokowanie produktów w wywiadzie z Ewą Kopacz.

Autor: mg

Kancelaria Premiera ma pretensje o komercyjne lokowanie produktów w wywiadzie z Ewą Kopacz. Jak zauważył fakt.pl, premier wystąpiła tam jako „słup ogłoszeniowy”. Chodzi o świąteczne wydanie magazynu „Viva!”, w którym na okładce zaprezentowano poprawione w Photoshopie zdjęcie szefowej rządu.
 
Internauci od razu obśmiali „poprawiony” wizerunek Kopacz, teraz – choć akurat nie w sprawie obróbki zdjęcia – zareagowali jej urzędnicy. Nie podoba im się mianowicie, że w wywiadzie z premier zostały ulokowane komercyjne produkty.

Redakcja nie uprzedziła Kancelarii Premiera o tym, że w sesji fotograficznej stroje, w których wystąpiła premier Kopacz, zostaną dokładnie podpisane – wiadomo z jakich firm i sklepów pochodzą” – czytamy na portalu radiozet.pl. Np. sklep, gdzie można kupić okulary w jakich wystąpiła Ewa Kopacz, jest czterokrotnie podany z nazwy. Z kolei fakt.pl napisał: „Bożonarodzeniowa sesja zdjęciowa szefowej polskiego rządu w magazynie „Viva” to jedna wielka reklama i potężna wpadka doradców od wizerunku pani premier. Szefowa rządu wystąpiła jako słup ogłoszeniowy dla firm takich, jak m.in.: Deni Cler, Lindberg czy Kate & Kate. Stroje i świecidełka, w których pozwoliła się fotografować, są warte więcej niż kilka miesięcznych pensji wielu Polaków”.

Urzędnicy Kancelarii Premiera wysłali już w tej sprawie list protestacyjny do „Vivy!”, jednak redakcja magazynu nie ma sobie nic do zarzucenia. „Działaliśmy standardowo, każda sesja jest tak opisywana” – tłumaczy.

Autor: mg

Źródło: niezalezna.pl,radiozet.pl

Wesprzyj niezależne media

W czasach ataków na wolność słowa i niezależność dziennikarską, Twoje wsparcie jest kluczowe. Pomóż nam zachować niezależność i kontynuować rzetelne informowanie.

* Pola wymagane