PKP Intercity rozszerzyło sieć sprzedaży biletów

Zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy, PKP Intercity rozszerzyło sieć sprzedaży. Od 31 maja br. bilety na połączenia przewoźnika można kupić przez aplikację mPay. Podróżni zyskali też kolejną możliwość kupienia biletów przewoźnika - w serwisie e-podróżnik.pl. Oferta również jest już dostępna.

fot. mat. pras.

Współpraca w ramach aplikacji mPay i serwisu e-podróżnik.pl odbywa się w nowym modelu sprzedaży agencyjnej, który PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 r. Wyróżnia się on ujednoliconymi warunkami handlowymi dla wszystkich partnerów, co znacznie upraszcza kwestie formalne związane z nawiązaniem współpracy.

Cel: jak najłatwiejszy zakup biletów PKP Intercity

Rozszerzenie sieci sprzedaży biletów w mPay to kolejny krok w realizacji strategii PKP Intercity, która jako jeden z kluczowych celów wyznacza usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych.

Pojawienie się oferty PKP Intercity na nowej platformie, o stale rosnącej popularności, przybliża możliwość łatwego zaplanowania podróży koleją. To także duże ułatwienie dla podróżnych korzystających z transportu mieszanego. Aplikacja mPay umożliwia m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej w wielu polskich miastach.

Kolejny partner: e-podróżnik.pl

Na platformie e-podróżnik.pl, należącej do firmy Teroplan, dostępne są obecnie bilety wielu przewoźników autobusowych i kolejowych. Podróżni korzystający na części trasy z przejazdu pociągiem PKP Intercity, a na drugiej części z usług innego przewoźnika, którego oferta jest także dostępna na platformie, będą mogli w jednej transakcji nabyć i opłacić bilety obu przewoźników.

Obecnie w serwisie e-podróżnik.pl można bezpośrednio zakupić bilety PKP Intercity z rezerwacją miejsca siedzącego. Do wyboru jest miejsce w Strefie Ciszy, dostępne są wszystkie ulgi oraz opcje Bilet Rodzinny i Duża Rodzina, które oferuje przewoźnik. W razie potrzeby, po zakupie, pasażer może samodzielnie zmodyfikować bilet - zmienić nazwisko podróżnego lub wymienić bilet na inny.

Kolejnym krokiem we współpracy PKP Intercity i firmy Teroplan będzie umożliwienie nabywania biletów na przejazd środkami różnych przewoźników w ramach Pakietu Podróżnika, nad czym trwają obecnie prace.


Nowe rozwiązania cyfrowe w obsłudze podróżnych

W ciągu kilku najbliższych lat PKP Intercity planuje m.in. wprowadzić nowoczesny system sprzedaży biletów, uruchomić program lojalnościowy, rozwijać zdalne kanały sprzedaży czy uruchomić platformę multimedialną na pokładach pociągów. Jeszcze w 2022 roku pasażerowie będą mogli korzystać z nowej, łatwej w obsłudze aplikacji mobilnej PKP Intercity, która jest projektowana zgodnie z najnowszymi trendami i będzie oferowała szereg ułatwień dla podróżnych.

 

 


Źródło: redakcja

#gospodarka

redakcja
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo