Polskie kosmetyki na chińskim rynku

/ werner22brigitte

  

Bella Farmacja, polski producent naturalnych kosmetyków, podpisał kontrakt na sprzedaż swoich produktów w Chinach. To kolejna polska firma z branży, której wyroby trafią w tym roku do konsumentów Państwa Środka - poinformowała Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

Jak podała Agencja, producent naturalnych kosmetyków Be Organic - firma Bella Farmacja - podpisał kontrakt na sprzedaż produktów z chińskim dystrybutorem Ruxun Industry Co. Marka będzie dystrybuowana w Chinach poprzez internetowe platformy sprzedaży międzynarodowej (tzw. model cross-border e-commerce).

"Dzięki takiemu sposobowi sprzedaży kosmetyki nie będą musiały przechodzić skomplikowanej procedury certyfikacji związanej z dopuszczeniem ich do sprzedaży w tradycyjnych sklepach"

– wyjaśnił szef biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Szanghaju Andrzej Juchniewicz. Eksperci agencji uczestniczyli m.in. w procesie weryfikacji chińskiego kontrahenta oraz przy finalizacji negocjacji.

"Bella Farmacja to kolejny po Miraculum polski producent kosmetyków, którego marki debiutują w 2019 r. na chińskim rynku" - powiedział Juchniewicz. Podkreślił, że jest to wynik udanej kampanii promocyjnej podczas największych targów towarów importowanych China International Import Expo, jakie odbyły się jesienią 2018 r. w Szanghaju.

Ekspert zaznaczył, że polskim firmom sprzyja rosnący popyt na nowinki kosmetyczne w Państwie Środka. "W ostatnich latach zarówno wartość, jak i rozmiar rynku kosmetycznego w Chinach znacząco wzrosły. Kraj ten ma obecnie blisko 15,5 proc. udział w światowym rynku kosmetycznym to drugi wynik po Stanach Zjednoczonych" - wyjaśnił. Dodał, że według prognoz do 2023 r. wartość tego segmentu rynku sięgnie 430 mld juanów, czyli ponad 244 mld zł.

Juchniewicz zaznaczył, że szczególnym zainteresowaniem chińskich konsumentów cieszą się naturalne i organiczne wyroby kosmetyczne. "Wpływa na to rosnąca świadomość konsumencka i coraz wyższe wymagania tamtejszych odbiorców" – ocenił. 

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP


Wczytuję komentarze...

Najnowszy sondaż. Prawo i Sprawiedliwość zyskuje, Koalicja Europejska traci

Zdjęcie ilustracyjne / Aleksiej Witwicki | Gazeta Polska

  

Gdyby w marcu odbyły się wybory do europarlamentu 41,6 proc. deklaruje, że odda głos na Prawo i Sprawiedliwość. Na Koalicję Europejską oddać głos chce 37,2 proc. respondentów - wynika z opublikowanego dziś sondażu IBRiS dla Radia ZET. Wiosna Roberta Biedronia może liczyć na 6,6 proc. głosów.

Badanie dla Radia ZET IBRiS wykonał 18 marca. W porównaniu z poprzednim badaniem IBRiS z 9 marca PiS nieznacznie umocnił swoją pozycję (+1,2 pkt proc.; w badaniu z 9 marca PiS miał wynik 40,4 proc.), a Koalicja Europejska - minimalnie osłabiła (-0,3 pkt proc.; w badaniu z 9 marca na Koalicję Europejską głosować chciało 37,5 proc. badanych).

Na Kukiz’15 i Lewicę Razem oddałoby głos po 2,9 proc. Ruch Prawdziwa Europa – Europa Christi uzyskałby 2,5 proc. poparcia, Konfederacja Korwin Braun Liroy Narodowcy – 1,3 proc. Na Polska Fair Play Bezpartyjni Gwiazdowski – 0,9 proc. Niezdecydowanych było 5,5 proc ankietowanych.

Jak wynika z sondażu, 49,3 proc. badanych deklaruje, że pójdzie do urn 26 maja.

Badanie wykonano 18 marca na próbie 1000 pełnoletnich osób.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl