niezalezna.pl - strefa wolnego słowa
26 maja 2017

Link4 lampartem biznesu

Dodano: 18.05.2017 [20:59]
Link4 lampartem biznesu - niezalezna.pl
foto: mat. prasowe
O tym, że Link4 to najbardziej innowacyjne towarzystwo ubezpieczeniowe, nikomu nie trzeba przypominać. Dziś otrzymał kolejną statuetę – Lamparta Biznesu. Ta bardzo prestiżowa nagroda charakteryzuje się tym, że przyznają ją ludzie pracujący w branży ubezpieczeniowej. 

- Kryterium wyboru jest bank i towarzystwo ubezpieczeniowe. Statuetki przyznawane są tym, którzy odnieśli w minionym roku największy sukces w kreowaniu własnej marki. Co najważniejsze ten plebiscyt różni się od innych tym, że w głosowaniu biorą udział pracownicy banków i towarzystw ubezpieczeniowych. Oczywiście nie mogą głosować na własne instytucje – tłumaczy Krzysztof Siekierski, Client Service Director TNS Polska, organizator plebiscytu. 

 Zadowolenia z nagrody nie kryje Patrycja Kotecka, dyrektor marketingu w grupie Link4.

Bardzo się cieszymy, że nasza praca została doceniona. Muszę też dodać, że oprócz nagród idą za tym też coraz lepsze wyniki sprzedaży. Od kiedy zaczęłam pracować dla Link4 i razem z zespołem opracowaliśmy nową strategię marketingową przychód wzrósł z 450 do 730 milionów

– mówi dyrektor Kotecka.

Pozyskaliśmy też dla naszej firmy 150 tysięcy nowych klientów. Lampart biznesu to dla nas nie tylko wyróżnienie, ale i wyzwanie. Będziemy nadal ciężko pracować, aby wyniki w przyszłym roku były jeszcze lepsze. Link4 zwyciężył jako najbardziej widoczne towarzystwo ubezpieczeniowe z prostą i łatwą reklamą, dobrze skierowaną do celowego klienta

- dodaje.

Lamparty biznesu przyznawane są co roku podczas konferencji TNS Polska podsumowującej rok w branży. Wśród zwycięzców znaleźli  się też PZU SA i bank ING.
Autor: Źródło:
POLECANE WIDEO
Opinie użytkowników
Regulamin Forum:
Na forum niezalezna.pl publikujemy opinie użytkowników naszego portalu. Wszystkie posty podlegają moderacji. Bezwzględnie usuwane będą wpisy zawierające groźby karalne i wszelkie prowokacje godzące w Niezależną. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną do 1500 znaków długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link. Wszelkie zastrzeżenia natury regulaminowej prosimy zgłaszać na: pocztę strażnika forum

gratulujemy LInk 4 , trzeciego miejsca w tym konkursie. Ledwo się załapali na podium ale jednak.

link4 zajelo ostatnie miejsce na podium... zenada zebu sie tym chwalic, powinniscie pochwalic chyba zwyciezce!

A kosztorys szkody OC zaniżają jak mało kto..

Kobitki w różu z różowymi parasolkami. To bardziej jak reklama klubu ze stripitzem niż towarzystwa ubezpieczeniowego.

He, he , he , przy takich cenach to nie sztuka robić "biznesy"...
To ma być wzór czego :operatywności czy kombinatorstwa????

ale ta blond lala w spotach reklamowych jest fajna

Ubezpieczeniowa peowska mafia, dlaczego słuzby nie reagują na zmowę cenową ? Komu służy zarząd PZU ?

Skąd mają tyle na reklamy, ohydne, dołujące.Nie życzę sobie takiego natłoku reklam na temat pogrzebów.

OC wzrosło 100% rok do roku, to ciężko nie podwoić przychodu.

racja
przez podniesienie cen o 100% to zaden cud że zyski wzrastają w dwukrotnie.

Rząd powinien ustawic stawki co do OC , bo teraz to czysta amerykanka ,
kto widział by podwyższać ubezpieczenia o 100 %

Typowa innowacyjność platfusów! Tak stworzyli kamieni kupę

Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | www.gazetapolska.pl | www.panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl