- Do tego spadku przyczyniły się głównie niższe o 14,1 mln zł przychody ze sprzedaży reklam w „Gazecie Wyborczej”. Niższe przychody reklamowe odnotowały również segmenty Reklama Zewnętrzna, Czasopisma oraz Radio. W omawianym okresie przychody reklamowe wzrosły w segmentach Kino i Internet” - czytamy w raporcie, którego fragmenty cytuje serwis wirtualnemedia.pl.
W pierwszym kwartale 2013 r. Agora odnotowała także spadek przychodów ze sprzedaży wydawnictw. W porównaniu z analogicznym okresem w 2012 r. przychody ze sprzedaży wydawnictw Agory zmniejszyły się aż o 16,6 proc.
Z informacji serwisu wirtualnemedia.pl wynika, że pod koniec marca 2013 r. Agora dysponowała środkami pieniężnymi w wysokości 249,8 mln zł, natomiast zadłużenie kredytowe wydawcy „Gazety Wyborczej” wyniosło wyniosło 191,4 mln zł.