Kolejny ogromy spadek sprzedaży „Wyborczej”. Redakcja z Czerskiej znów nie ma powodów do radości

/ Zrzut ekranu z youtube.com/TV Republika

Z analizy portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że we wrześniu 2017 roku, największe spadki sprzedaży wśród dzienników zanotowała "Gazeta Wyborcza". W porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku, jest to spadek o 29 tys. egz. - 21,19 proc.

Redakcja z Czerskiej nie ma się z czego cieszyć. Z wyliczeń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w porównaniu z wrześniem ubiegłego roku, zanotowała ona spadek sprzedaży o 21,19 proc. i obecnie sprzedaje 107 300 egzemplarzy. We wrześniu 2016 roku "Wyborcza" sprzedawała 136 143.

"GW" systematycznie notuje spadki sprzedaży. Przypomnijmy, że w sierpniu br. wszystkie dzienniki odniosły spadki. Najwięcej jednak traci „Gazeta Wyborcza”. W zestawieniu - sierpień 2016 r. do sierpnia 2017 r. - dziennik kierowany przez Adama Michnika stracił 23,30 proc.

W połowie października 2016 roku "Wyborcza", żeby ratować się przed finansową katastrofą, podwyższyła cenę egzemplarzową większości wydań.

Źródło: wirtualnemedia.pl, niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi
Wczytuję komentarze...

Parlament Europejski przestrzega przed rosyjską dezinformacją

/ kremlin.ru

Europosłowie prawie wszystkich grup politycznych przestrzegali w Strasburgu przed wtrącaniem się Rosji w sprawy UE i dezinformacją Kremla. Apelowali o zintensyfikowanie działań w UE, które mają przeciwdziałać rosyjskiej propagandzie.

Oddziaływanie rosyjskiej propagandy na państwa UE oraz wywieranie wpływu na wybory w niektórych krajach poprzez dezinformację były przedmiotem debaty w Parlamencie Europejskim w Strasburgu.

Dla PE jest to kolejna tego typu debata. Już w 2016 roku posłowie ostrzegali, że Kreml nasilił propagandę przeciwko UE po zajęciu Krymu i rozpoczęciu wojny hybrydowej w Donbasie. Do poprzedniej rezolucji PE na temat rosyjskiej dezinformacji nawiązał podczas środowej debaty unijny komisarz ds. bezpieczeństwa Julian King, przypominając, że odbyła się ona z inicjatywy europosłanki PiS, Anny Fotygi.

Komisarz przekonywał, że kampanie dezinformacyjne Kremla są strategią zsynchronizowaną tak, by te same przekazy ukazywały się jednocześnie w wielu krajach na różnych kanałach informacyjnych.

Władze rosyjskie tak naprawdę nie ukrywają celów tej kampanii. Oficjalna doktryna wojskowa, główni generałowie - wszyscy oni mówią o fałszywych danych i fałszywych informacjach jako części działań wojskowych. Państwa członkowskie są na pierwszej linii tych działań

– powiedział King.

Przypomniał, że to właśnie dlatego w UE powstała specjalna grupa do walki z dezinformacją.

Chcemy wzmocnić media w państwach członkowskich i w krajach sąsiadujących i chcemy również poprawić nasze reakcje na działania dezinformacyjne 

– powiedział.

Jego zdaniem UE powinna podwoić wysiłki, by „unicestwić tę propagandę”.

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Udostępnij

Tagi
Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl