Nawrocki w wywiadzie dla #GP: Silna Polska liderem Europy i kluczowym sojusznikiem USA Czytaj więcej w GP!

Unia wydała 400 tys. euro na nieefektywną reklamę. Europoseł PiS interweniuje

Europoseł PiS Kosma Złotowski skierował do Komisji Europejskiej interpelację w sprawie kosztownej i nieefektywnej - jego zdaniem - promocji jej działań za pośrednictwem platformy internetowej. Odniósł się do informacji, że KE utworzyła platformę internetową za prawie 400 tys. euro, by promować swoje działania w zakresie inicjatywy Global Gateway, która ma na celu rozwój infrastruktury w krajach rozwijających się.

zdjęcie ilustracyjne
zdjęcie ilustracyjne
pixabay.com

"We wtorek 29 listopada na platformie odbyła się wirtualna 'impreza' zorganizowana przez departament pomocy zagranicznej Komisji Europejskiej, na której pojawiło się zaledwie pięć osób" - czytamy w interpelacji polskiego polityka.

W związku z tym Złotowski chce wiedzieć, czy zanim KE podjęła decyzję o utworzeniu platformy internetowej za 387 tys. euro, zostały przeprowadzone badania skuteczności takiej formy promocji działań.

Europoseł w interpelacji pyta również o przyczyny tak małego zainteresowania platformą. "Z czego zdaniem Komisji wynikała słaba frekwencja na tym wydarzeniu i jak dużym zainteresowaniem cieszy się platforma na co dzień?" - zastanawia się Złotowski.

Eurodeputowany poprosił także o informację, czy Komisja realizowała już wcześniej podobne projekty, a jeśli tak, to jakie były ich koszty i czy udało się osiągnąć założone cele.

 

 



Źródło: niezalezna.pl, PAP

#Kosma Złotowski #Unia Europejska #Global Gateway

mt