Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Świat

Unia wydała 400 tys. euro na nieefektywną reklamę. Europoseł PiS interweniuje

Europoseł PiS Kosma Złotowski skierował do Komisji Europejskiej interpelację w sprawie kosztownej i nieefektywnej - jego zdaniem - promocji jej działań za pośrednictwem platformy internetowej. Odniósł się do informacji, że KE utworzyła platformę internetową za prawie 400 tys. euro, by promować swoje działania w zakresie inicjatywy Global Gateway, która ma na celu rozwój infrastruktury w krajach rozwijających się.

Autor: mt

"We wtorek 29 listopada na platformie odbyła się wirtualna 'impreza' zorganizowana przez departament pomocy zagranicznej Komisji Europejskiej, na której pojawiło się zaledwie pięć osób" - czytamy w interpelacji polskiego polityka.

Reklama

W związku z tym Złotowski chce wiedzieć, czy zanim KE podjęła decyzję o utworzeniu platformy internetowej za 387 tys. euro, zostały przeprowadzone badania skuteczności takiej formy promocji działań.

Europoseł w interpelacji pyta również o przyczyny tak małego zainteresowania platformą. "Z czego zdaniem Komisji wynikała słaba frekwencja na tym wydarzeniu i jak dużym zainteresowaniem cieszy się platforma na co dzień?" - zastanawia się Złotowski.

Eurodeputowany poprosił także o informację, czy Komisja realizowała już wcześniej podobne projekty, a jeśli tak, to jakie były ich koszty i czy udało się osiągnąć założone cele.

 

Autor: mt

Źródło: niezalezna.pl, PAP
Reklama