Światowy gigant kolejny raz zaangażował się we wsparcie środowisk LGBT. Z okazji argentyńskiego Marszu Dumy w Buenos Aires marka Sprite opublikowała spot, w którym „nieheteronormatywna młodzież szykuje się na pochód w akompaniamencie rodziny”.
Marka Sprite w najnowszym spocie kieruje swe wsparcie do argentyńskich środowisk LGBT. Premiera reklamy miała miejsce w przededniu największego argentyńskiego Marszu Równości Buenos Aires Pride March.
W spocie widzimy m.in. matkę pomagającą nałożyć makijaż swojemu synowi, babcię wspomagającą wnuka w przeistoczeniu się w drag queen (karykaturalny obraz postaci kobiecej przy użyciu efektownych ubrań i mocnego makijażu -red.) czy ojca, który podwozi syna i jego chłopaka na Marsz Równości.
To nie pierwszy raz, gdy koncern angażuje się we wsparcie środowisk LGBT. Tego udzielił również polskiemu stowarzyszeniu - Grupie Stonewall. Na początku sierpnia br. poznańska organizacja zapoczątkowała letnią Akademię Równości.
„Pięcioro aktywistów wyruszy w tygodniową podróż po Polsce, aby dzielić się wiedzą o problemach i postulatach społeczności LGBT+. Ich celem jest dotarcie do miast, w których nie odbywają się marsze równości” – pisaliśmy na łamach portalu Niezalezna.pl.
Chcemy walczyć w sposób, który uważamy za najbardziej efektywny - poprzez bezpośredni kontakt z osobami, które na co dzień nie mają okazji porozmawiać z wyautowanym gejem czy lesbijką
- reklamował wówczas akcję Mateusz Sulwiński z Grupy Stonewall.