Od poniedziałkowego poranka tysiące internautów w całej Europie ma problem z korzystaniem ze skrzynki mailowej. Powodem okazuje się wielka awaria Outlooka. Microsoft zapowiedział, że przywrócenie sprawności poczcie elektronicznej może zająć nawet 24 godziny.
Rano w poniedziałek zaczęły spływać tysiące zgłoszeń, przede wszystkim od internautów z Europy, którzy nie mogli w pełni korzystać z usługi Outlook. Część nie mogła się zalogować na swoje konto pocztowe, część była pozbawiona możliwości wysłania e-maila, a w niektórych przypadkach poczta nie była pobierana. Pojawiały się niekiedy również informacje o "dostępie do konta nieautoryzowanego użytkownika".
Powodem paraliżu jest wielka awaria Outlooka. Microsoft niezwłocznie rozpoczął pracę nad jej rozwiązaniem. Nie wiadomo, kiedy usługa odzyska pełną sprawność, a także - co było przyczyną awarii. Obsługa techniczna zapewnia, że z problemem upora się w ciągu 24 godzin. Dziś wieczorem problemy z Outlookiem w dalszym ciągu trwają.