Miasto Łódź mocno postawiło na PR i na oficjalnym profilu w mediach społecznościowych postanowiło zamieścić filmik dotyczący Hallooween. Myśleli, myśleli i wymyślili! - Przebierzmy się za Warszawę - stwierdzili marketingowcy z urzędu od Zdanowskiej. Być może miało być zabawnie, ale wyszło... cóż, zobaczcie sami.
Internauci od wczoraj zastanawiają się, co mieli na myśli autorzy filmiku, jaki został zamieszczony przez Miasto Łódź w social mediach. - Hej Warszawa, w tym roku na Haloween przebraliśmy się za was - głosi podpis przy filmiku. Na samym nagraniu widzimy, jak łódzkie obiekty są tak "przyozdabiane", by przypominały te warszawskie. Na przykład "syrenka" z prześcieradła z napisem wymalowanym sprayem.
Hej @warszawa w tym roku na Halloween przebraliśmy się za was 😉 pic.twitter.com/MYPUuDafsj
— Łódź (@Miasto_Lodz) October 31, 2022
Filmik zapewne miał być zabawny, ale już wiadomo, że nie wyszło. W sieci pojawiło się mnóstwo krytycznych głosów dotyczących tego nagrania. Padają hasła, że w Łodzi są poważniejsze problemy, niż przebieranie się za Warszawę, jeszcze w dodatku w takim stylu.
O co tu chodzi? Co to ma na celu?
— Radosław Przybysz (@RadekP92) November 1, 2022
Urzędnicy @Miasto_Lodz żal mi was… Za robotę byście się wzięli, za trwające w nieskończoność remonty ulic, walących się kamienic. Ile można robić z tego miasta pośmiewisko? PS. Z @RTS_Widzew_Lodz sprawę już załatwiliście czy na rzeczy poważne brakło czasu?
— MARCIN SZYPSZAK (@marcinszypszak) October 31, 2022
Czy ten typ powiesił prześcieradło na tej połowie konia z rogiem i napisał sprayem „syrenka warszawska”, czy mi się to tylko przywidziało? To miało być śmieszne?
— Jędrek Janek (@JedrekJanek) November 1, 2022
Powiedziałbym delykatnie, że wbijanie estetycznych szpil innym miastom będąc Łodzią jest swego rodzaju aktem bohaterszczyzny
— Marcin Rybkowski (@MarcinRybkowski) November 1, 2022
Siara straszna. @HannaZdanowska zagoń do roboty tę bandę nierobów. Z nudów oborę robią na cały kraj! W sobotę korzystałem z MPK, bilet 5,2 PLN za 40 minut, wytrząsło mnie strasznie. Żal d.upę ściska porównując ceny i poziom do warszawskiego ZTM. Lata świetlne...
— Łukasz Płuciennik (@Lu_Puten) November 1, 2022
Opinie mówią same za siebie. Czyżby Hanna Zdanowska zaczęła oszczędności od działu marketingu?