Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Polska

„Wyborcza” z największym spadkiem sprzedaży

W ciągu ostatniego roku, jak również w porównaniu do poprzedniego miesiąca, prawie wszystkie dzienniki w Polsce odnotowały w październiku spadki. Jednak najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza”.

Autor: redakcja

Obecnie średnia sprzedaż ogółem „Wyborczej” wynosi 102 127 egz. Oznacza to spadek o 24,51 proc w porównaniu z danymi sprzed roku (miesiąc październik).

Z kolei w październiku br., w porównaniu do poprzedniego miesiąca, średnia sprzedaż ogółem „Wyborczej” zmalała o 4,82 proc.

 

Autor: redakcja

Źródło: wirtualnemedia.pl

Wesprzyj niezależne media

W czasach ataków na wolność słowa i niezależność dziennikarską, Twoje wsparcie jest kluczowe. Pomóż nam zachować niezależność i kontynuować rzetelne informowanie.

* Pola wymagane