Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, dotyczących oglądalności kanałów informacyjnych w sezonie 2017/2018 wynika, że program „Piaskiem po oczach” zajął drugie miejsce w rankingu, ustępując TVP Info.
Średnia widownia publicystycznego programu Konrada Piaseckiego była na poziomie 3,58 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, z kolei w tym samym paśmie antenowym, TVP Info odnotowało 3,61 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,80 proc.).
Piasecki poinformował już swoich widzów, że nadawany w ubiegły piątek program, był ostatnim odcinkiem „Piaskiem po oczach”. Program znika bowiem z anteny TVN24.
Po 10 latach @tvn24 kończy „#PiaskiemPoOczach”. Jesienią @KonradPiasecki bez wieczornego programu https://t.co/Goef8CIuZp
— Wirtualnemedia.pl (@wirtualnemedia) 6 lipca 2018
Konrad Piasecki nie znika jednak z TVN24. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl będzie on prowadził inne formaty stacji:
- Od września dziennikarz na stałe zwiąże się ze stacją, ale nie będzie obecny w wieczornym paśmie - obejmie prowadzenie porannych rozmów (zamiast „Jeden na jeden”) oraz niedzielnego podsumowania wydarzeń politycznych (zamiast „Kawy na ławę”). Obie audycje zyskają odświeżone formuły i nowe nazwy - czytamy na łamach portalu wirtualnemedia.pl.