Sieć niemieckich sklepów Lidl podpadła klientom w Polsce. Za sprawą koszul, które do złudzenia przypominają pasiaki, które nosili więźniowie w Auschwitz. Na portalach społecznościowych rozpętała się burza. A szefostwo polskiego oddziału sieci twierdzi, że takie koszule to... tegoroczne trendy.
Internauci zwrócili uwagę, że na sklepowych półkach Lidla znalazły się koszule w biało-niebieskie paski - przypominające pasiaki z Auschwitz. Na dowód pokazują zdjęcia. Z jednoznacznym komentarzem.
Pasiaki w Lidlu...
— Marzena Kordel (@KordelMarzena) 15 lutego 2019
Nie kupuję w #Lidl!!! pic.twitter.com/71hyF5Dsld
W mediach społecznościowych sieci klienci pytają o niefortunne koszule. Odpowiedź sklepu na komentarz jednego z internautów jest zdumiewająca...
Damianie, nasz asortyment dobierany jest z myślą o tegorocznych trendach. Koszule damskie marki Esmara dostępne w naszej ofercie od 11.02 mają aż 11 różnych wzorów i wykonane są w wysokiej jakości bawełny lub ekologicznej wiskozy. W kolekcji znajdziemy koszule np.: w kwiatki, paski, z motywem zwierzęcym czy falbankami, co daje naszym klientom możliwość szerokiego wyboru. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej, oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno - białe paski jest to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody – co więcej motyw ten jest lubiany przez klientki. Przykro nam, że ten wzór wywołał u Ciebie takie skojarzenia. Zapewniamy, że nie było to naszą intencją
- odpowiada polski oddział Lidla.
Ale polskich klientów to tłumaczenie nie przekonuje... W sieci aż wrze od uszczypliwych komentarzy.
Niemiecki #Lidl w promocji sprzedaje gajerki Hugo Boss.
— Krzyś z Polski (@Antysyst) 14 lutego 2019
Źródło: https://t.co/IUz61iJK2i pic.twitter.com/7wLurKPuun
Koszule prosto z Oświęcimia. Niemiecki Lidl ma pijarowskie wyczucie czasu i idealnie wstrzela się w trendy. Skoro obozy były polskie, to dlaczego koszule nie mają być polskie?! pic.twitter.com/QIYAywXwFy
— Kot_Prezesa_ (@Kot_Prezesa_) 15 lutego 2019
Przydałby się jeszcze drut kolczasty w szpulkach, preparat do odwszawiania i zupa instant z brukwii. Jprdl... Mają wyczucie. pic.twitter.com/HmjSo8JESE
— Kasia Bie (@KasiaBie78) 15 lutego 2019
Niemiecka sieć - LIDL sprzedaje swój najnowszy produkt. Zero wyczucia, zero wiedzy i świadomości historycznej. Obrzydliwe poczucie gustu ?#GermanDeathCamps#NiemieckieObozyŚmietci pic.twitter.com/yHOlMv5DTC
— Hubert Grzegorczyk ?? (@GrzegorczykH) 15 lutego 2019