Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Polska

Tauron obsłużył zdalnie ponad pół miliona klientów

Ponad pół miliona klientów obsłużyła w ciągu ostatniego miesiąca zdalnie grupa Tauron, dostarczająca prąd do przeszło 5,5 mln odbiorców w południowej Polsce. Przedstawiciele spółki przekonują, że bez wychodzenia z domu można załatwić wszystkie sprawy.

Autor: redakcja

Przez internet można np. przekazać odczyt licznika energii czy otrzymać nową ofertę. Dokumenty przyjmowane są w formie elektronicznej – nawet w formie wykonanych smartfonem zdjęć wypełnionych wniosków lub dokumentów. Najważniejsze informacje dotyczące bieżących spraw można otrzymać na wirtualnym czacie, dostępnym na stronie internetowej tauron.pl.

Reklama

Cytowany w poniedziałkowym komunikacie Tauronu prezes grupy Filip Grzegorczyk poinformował, że firma już od wielu lat inwestuje w elektroniczne formy kontaktu z klientami i na bieżąco wprowadza nowe funkcjonalności.

"Dzięki temu teraz, w tej nadzwyczajnej sytuacji, nasi klienci mogą załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu. Do dyspozycji klientów są m.in. internetowe serwisy obsługowe, czat online, formularze kontaktowe czy infolinie obsługowe i sprzedażowe"

- powiedział prezes.

W połowie marca w związku z epidemią koronawirusa Tauron zawiesił działalność stacjonarnych punktów obsługi klienta, wzmacniając jednocześnie elektroniczne kanały obsługowe. Największy wzrost odnotowano przy zawieraniu umów przez internet - w drugiej połowie marca, w porównaniu z drugą połową lutego, klienci zawarli w ten sposób 71 proc. umów więcej.

Zwiększył się zakres obsługi klientów za pośrednictwem strony internetowej - serwis obsługowy "Mój Tauron" ma już ponad 1,3 mln użytkowników, a liczba załatwianych za jego pośrednictwem spraw wzrosła o 15 proc. Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła o 30 proc., natomiast 25 proc. więcej klientów zadzwoniło na infolinię.

Przedstawiciele firmy wskazują, że zakres spraw objętych obsługą przez internet jest szeroki - można złożyć dokumenty związane z przyłączeniem do sieci energetycznej, zawrzeć nową lub przedłużyć dotychczasową umowę, złożyć wniosek o zainstalowanie licznika prądu. Zdalnie załatwiane są również sprawy klientów, którzy podają stan licznika do rozliczeń, przepisują licznik na nowego lokatora lub np. chcą założyć wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej.

Szczegółowe informacje o tym, jak załatwić sprawy związane z dostawą energii elektrycznej, przyłączeniem do sieci czy sprzedażą prądu i gazu znajdują się na stronach www.tauron.pl oraz www.tauron-dystrybucja.pl w sekcji „Załatw sprawy bez wychodzenia z domu”.

Autor: redakcja

Źródło: niezalezna.pl, PAP
Reklama