Z okazji 15-lecia członkostwa Polski w Unii Europejskiej 1 maja ruszyła międzynarodowa kampania wizerunkowa Polskiej Fundacji Narodowej w mediach społecznościowych. Kampania skierowana jest do obywateli dziewięciu krajów, z którymi Polska wstąpiła do UE.
"Kampania skierowana jest do obywateli krajów członkowskich Unii Europejskiej, z którymi Polska 15 lat temu wyruszyła we wspólną podróż budowania europejskiej wspólnoty"
- poinformowała Polska Fundacja Narodowa (PFN) w opublikowanym w środę komunikacie. Odbiorcami spotów są Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Malta, Słowacja, Słowenia, Węgry i Cypr.
Před 15 lety Česká republika a Polsko se připojily k velké rodině Evropské unie!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Máme pro vás speciální zprávu od polských dětí narozených po roce 2004!
Děkujeme za těchto 15 let a těšíme se na další!#PLEU15 pic.twitter.com/XBvyf6mK20
PFN podkreśliła, że kampania jest formą uczczenia przez Polskę 15-letniego wkładu w rozwój europejskiej rodziny.
15 aastat tagasi liitusid Eesti ja Poola suure ELi perega!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Meil on teile spetsiaalne sõnum Poola lastelt, kes on sündinud pärast 2004. aastat!
Tänan teid 15 aasta eest ja ootame palju uusi aastaid!#PLEU15 pic.twitter.com/tWJ92vmRiJ
"Ale też przypomina o wartościach, jakie stały się podstawą dla uczestnictwa w ogromnym i ważnym projekcie, jakim jest Unia Europejska, a więc przede wszystkim o wzajemnym szacunku, symbolicznie ujętym przez dzieci będące bohaterami spotów".
Prieš 15 metų Lietuva ir Lenkija prisijungė prie didelės Europos Sąjungos šeimos!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Turime jums ypatingą žinią nuo lenkų vaikų, gimusių po 2004 metų!
Dėkojame už šiuos 15 metų ir džiaugiamės ateinančiais!#PLEU15 pic.twitter.com/9AReKtn6pq
"Próbujemy się wszyscy razem dogadywać, bawić się i nikogo nie odstawiać na bok" – mówi jedna z dziewczynek w spocie.
Latvija un Polija pirms 15 gadiem pievienojās Eiropas Savienības lielai ģimenei!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Mums ir īpaša ziņa no poļu bērniem dzimušiem pēc 2004. gadā.
Paldies par tiem 15 gadiem un priecājamies par nākamajiem gadiem!#PLEU15 pic.twitter.com/HazLEnIZCg
Polska Fundacja Narodowa chce w ten sposób podziękować wszystkim dziewięciu krajom za 15 wspólnych lat razem w Unii Europejskiej.
"Kampania jest formą reakcji na jedną z najważniejszych dat w historii Polski i krajów, do których kieruje spoty. Jest to też jasna deklaracja tożsama z wolą Polaków, że jesteśmy zakorzenieni w Europie i chcemy nieustająco we wspólnocie europejskiej trwać" - czytamy w komunikacie.
15 years ago, Malta and Poland joined the large EU family!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
We have a special message for you from Polish children born after 2004!
Thank you for the 15 years and we look forward to many new years to come!#PLEU15 pic.twitter.com/Hz04RIc3T1
Spoty - jak zaznaczono - zostały przygotowane w profesjonalnym studio z udziałem dzieci z Polski. Formuła każdego z nich to kilka prostych pytań i "szczere, często zabawne i zaskakujące odpowiedzi najmłodszych". Do każdego z państw skierowany jest oddzielny spot, w którym dzieci wypowiadają się o poszczególnych krajach.
Pred 15 leti sta Slovenija in Poljska vstopili v veliko evropsko družino!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Za vas imamo posebno sporočilo poljskih otrok, rojenih po letu 2004!
Hvala za 15 let in veselimo se prihodnjih let!#PLEU15 pic.twitter.com/7ntlmlEFiz
"To pokazanie, że te wspólne lata pozwoliły nam się lepiej poznać, że dużo o sobie wiemy. To także ukłon w ich stronę i forma świętowania" - napisano.
Slovensko a Poľsko sa pred 15 rokmi pridali k veľkej rodine Európskej únie!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Máme pre Vás špeciálnu správu od poľských detí narodených po roku 2004!
Ďakujeme za týchto 15 rokov a tešíme sa na ďalšie!#PLEU15 pic.twitter.com/Ku2jZfBcG8
"1 maja 2004 roku był jednym z najważniejszych dni w historii nie tylko naszego kraju, ale także i 9 innych państw, z którymi wspólnie weszliśmy do Unii Europejskiej. Jest to doskonała okazja, aby opowiedzieć o tej ważnej dacie w naszej wspólnej historii. Poprzez udział dzieci w spocie chcieliśmy zagwarantować jego lekkość, naturalność oraz pozytywny odbiór w każdym z krajów"
– mówi cytowany w komunikacie wiceprezes Polskiej Fundacji Narodowej Robert Lubański.
Magyarország és Lengyelország 15 évvel ezelőtt csatlakozott az Európai Unió nagy családjához!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Egy speciális üzenetünk van Önök számára a 2004 után született lengyel gyerekektől!
Köszönet ezért a 15 esztendőért és már előre örülünk az eljövő esztendőknek!#PLEU15 pic.twitter.com/bUsUH7o18U
Kampania potrwa trzy dni; spoty ukazały się na kanałach społecznościowych Polskiej Fundacji Narodowej.
Πριν από 15 χρόνια, η Κύπρος και η Πολωνία εντάχθηκαν στην μεγάλη οικογένεια της ΕΕ!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Έχουμε ένα ειδικό μήνυμα για εσάς από Πολωνικά παιδιά που γεννήθηκαν μετά το 2004!
Σας ευχαριστούμε για τα 15 χρόνια και προσβλέπουμε σε πολλά νέα χρόνια!#PLEU15 pic.twitter.com/4N3mIDIF9o
Dokładnie 15 lat temu Polska wraz z 9 innymi państwami dołączyła do dużej rodziny Unii Europejskiej!
— Fundacja_PFN (@Fundacja_PFN) 1 maja 2019
Mamy dla Was specjalną wiadomość od polskich dzieci urodzonych po 2004 roku!
Dziękujemy za te 15 lat i cieszymy się na kolejne!#PLEU15 pic.twitter.com/1g9GvQmDD1