Jak komisje śledcze zdemaskowały głupotę polityków od ośmiu gwiazdek Czytaj więcej w GP!

Redakcja z Czerskiej nie ma powodów do radości. Sprzedaż „Wyborczej” leci na łeb na szyję

W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku liderem spadków sprzedaży wśród dzienników była \"Gazeta Wyborcza\" – wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Marcin Jurkiewicz/Gazeta Polska

Obecnie „Gazeta Wyborcza” zajmuje trzecie miejsce w rankingu sprzedaży dzienników. Nie jest to jednak powód do radości dla redaktorów z Czerskiej – średni wynik sprzedaży "Wyborczej" poszedł w dół najbardziej w zestawieniu – aż o 21,25 proc. do 112 849 egz., w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku.

"Gazeta Wyborcza" systematycznie notuje spadki sprzedaży. W pierwszych trzech kwartałach 2017 roku wszystkie dzienniki zanotowały spadki sprzedaży, ale – jak już podkreślaliśmy – niechlubnym liderem jest "Wyborcza".

Przypomnijmy, że w połowie października 2016 roku "Wyborcza", żeby ratować się przed finansową katastrofą, podwyższyła cenę egzemplarzową większości wydań.

 

 



Źródło: wirtualnemedia.pl, niezalezna.pl

#Gazeta Wyborcza #GW #wyborcza #sprzedaż #spadki sprzedaży #dziennik

redakcja