Drugim tygodnikiem, który zanotował wzrost jest "Newsweek Polska" wydawany przez Ringier Axel Springer Polska.
Jak podaje branżowy portal press.pl, średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Gazeta Polska" w 2020 roku wyniosła 22 463 egzemplarzy. To wzrost o 2,69 proc. w porównaniu z rokiem 2019.
Pozostałe polskie tygodniki zanotowały spadki.
"Gość Niedzielny" odnotował spadek o 18,51 proc.. Następnie spadek o 1,55 proc. zaliczyła "Polityka", "Sieci" o o 3,47 proc., "Tygodnik do Rzeczy" o 8,98 proc., "Tygodnik Powszechny" o 2.55 proc., i "Przegląd" spadek o 6,95 proc., "Tygodnik Angora" spadek o 8,07 proc.
Tylko w grudniu ubiegłego roku średnia sprzedaż "Gazety Polskiej" wyniosła 23 590 egzemplarzy, co oznacza wzrost o 7,21 proc. w porównaniu z grudniem 2019 r.