Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Polska

Na co skarżą się pasażerowie kolei? W czołówce higiena i jakość obsługi

Pasażerowie pociągów najczęściej skarżyli się na higienę, komfort i jakość obsługi. Spadła natomiast liczba skarg dotyczących rozkładu jazdy pociągów - wynika z opublikowanych dzisiaj danych Urzędu Transportu Kolejowego (UTK).

Autor: redakcja

Urząd poinformował, że w 2019 r. otrzymał 1341 skarg pasażerów - o siedem mniej niż rok wcześniej.

Reklama

W ubiegłym roku skargi dotyczyły głównie niedostatecznego komfortu podróży i niewłaściwej postawy konduktorów (571 zgłoszeń), niedogodnego rozkładu jazdy i punktualności pociągów (475), nieprawidłowego funkcjonowania kanałów sprzedaży biletów oraz niewystarczającej informacji pasażerskiej (339 zgłoszeń).

- Sygnały przekazywane nam przez pasażerów są bardzo ważnym źródłem informacji o problemach występujących na styku systemu kolejowego i jego klientów. Poza pomocą w indywidualnych przypadkach rozwiązujemy także systemowe problemy, wskazując podmiotom kolejowym obszary, które wymagają poprawy

 – powiedział cytowany w komunikacie prezes Urzędu Transportu Kolejowego Ignacy Góra. (PAP)autor: Łukasz Pawłowski

Autor: redakcja

Źródło: PAP, niezalezna.pl
Reklama