Katarzyna Lubnauer, wiceminister edukacji, wzięła dzisiaj udział w imprezie #OtwarciNaBiznes. Resort pochwalił się na tym na Twitterze, jednak chwilę po zamieszczeniu wpisu pojawiła się jego nowa wersja. Internauci szybko zwrócili uwagę na to, co zniknęło.
Katarzyna Lubnauer, sekretarz stanu w Ministerstwie Edukacji Naukowej zabrał głos podczas wydarzenia stanowiącego inaugurację kampanii #OtwarciNaBiznes.
„To najwyższy czas, żeby przy pomocy konsultacji, stworzyć realną politykę transformacji cyfrowej edukacji”- mówiła Lubnauer.
MEN pochwalił się udziałem swojej wiceszefową w imprezie na Twitterze, jednak szybko zmienił pierwotna wersję wpisu.
Tak wyglądał on początkowo:
A tak - po korekcie:
Internauci pytają - co stało się ze znikającym TikTokiem?
Hmm, jak myślicie, dlaczego @MEN_GOVPL postanowiło nagle ukryć, że organizatorem jest TikTok? 🤔 https://t.co/sMIPH7psJP pic.twitter.com/SnjKD0YbKr
— Michał Płociński (@michalplocinski) February 12, 2024
Znajdź różnicę.
— Nikola Bochyńska (@BochynskaNikola) February 12, 2024
Był TikTok, nie ma TikToka.
Cuda się zdarzają w @MEN_GOVPL 💁🏽♀️ pic.twitter.com/ECAB2x8fw9
Myślę, że tiktok to najlepszy partner od której należy zacząć konsultacje cyfrowej reformy edukacji...😱 https://t.co/pxfWTOBBL5
— Krzysztof Izdebski (@K_Izdebski) February 12, 2024
Obetniemy o 20% podstawę programową aby na pewno starczyło czasu na Tik Toka 😀 https://t.co/beQbs0ZaX8
— Janusz Cieszyński (@jciesz) February 12, 2024
TikTok + Ministerstwo Edukacji Narodowej Rzeczpospolitej Polskiej? Wygląda na to, że na Alei Szucha chyba komuś sufit spadł na głowę?
— Bartosz Zbroja (@BartoszZbroja) February 12, 2024
Jak czytamy na stronie inicjatywy #OtwarciNaBiznes, organizatorem kampanii jest fundacja "Our Future Foundation", a partnerem głównym - TikTok. Patronatem honorowym przedsięwzięcie objęło Ministerstwo Rozwoju i Technologii.