Katarzyna Kozłowska posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z wiodącymi markami mediowymi. Jestem przekonany, że wraz z całym zespołem redakcyjnym będzie miała wpływ na dalszy rozwój marki „Fakt” i zapewni mu jeszcze mocniejszą pozycję w polskim ekosystemie medialnym. Pragnę również podziękować Marcinowi Walterowi, zastępcy redaktora naczelnego dziennika Fakt, który przez ostatnie cztery miesiące z sukcesem prowadził gazetę
- powiedział cytowany przez wirtualne media.pl Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska.
Kozłowska w "Fakcie" pracowała już w latach 2004-2007. Na swoim koncie ma również stanowisko wicenaczelnej „Super Expressu” (ZPR Media), pracowała we „Wprost” (AWR Wprost) i „Show” (Wydawnictwo Bauer), a ostatnio była związana z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes) oraz wydawnictwem Kurhaus Publishing.
„Fakt” zmienił polski rynek prasowy. Kiedy pojawił się w kioskach pod koniec 2003 r. spowodował rewolucję – włączył do debaty publicznej głos Polaków, którzy wcześniej byli z niej wykluczeni. Piętnaście lat później - gdy Polacy są świadkami i uczestnikami transformacji cyfrowej, gdy przestrzeń publiczną zalewa dezinformacja - jego rola jest jeszcze bardziej istotna. To wciąż jeden z najmłodszych europejskich tabloidów, z ogromnym potencjałem i cieszę się, że wraz z zespołem będę ten potencjał rozwijać
- oceniła Katarzyna Kozłowska cytowana przez wirtualnemedia.pl.