Większość dzienników odnotowała spadki sprzedaży w pierwszym sześciu miesiącach 2017 roku, ale najwięcej straciła \"Gazeta Wyborcza\".
Problemy gazety kierowanej przez Adama Michnika nie są żadną tajemnicą od wielu miesięcy.
"Czarne chmury gromadzą się od kilku miesięcy nad „Gazetą Wyborczą”. Flagowy okręt Agory kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu aż o 19,63 proc. - wynika z informacji portalu wirtualnemedia.pl" - podawaliśmy na początku maja.
A niedawno podaliśmy również, że kolejna siedziba lokalnego dodatku "GW" może pójść pod młotek. Decydują się także na coraz dziwniejsze promocje, jak ostatnia z producentem pewnego napoju. Dzisiaj wiemy skąd takie ruchy.
Na dwóch pierwszych sprzedaży są tabloidy.
"Na ostatnią lokatę podium spadła z kolei „Gazeta Wyborcza” (Agora). Jej średni wynik poszedł w dół najbardziej w zestawieniu - o 20,44 proc. do 116 596 egz." - informują Wirtualnemedia.pl.