W trzecim kwartale br. "Gazeta Polska" zanotowała ogromny wzrost sprzedaży. Mowa tu o wzroście o 55,6 proc. w relacji do analogicznego okresu w 2023 roku. "Staliśmy dziś największą grupą medialną po stronie opozycyjnej, a być może największą grupą medialną w całej Polsce, gdyby wziąć pod uwagę wszystkie nasze media!" - tak sukces "GP" komentuje dla portalu Niezalezna.pl, red. naczelny tygodnika - Tomasz Sakiewicz.
Z najnowszych danych Polskich Badań Czytelnika wynika, że sprzedaż "Gazety Polskiej" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) wynosiła w trzecim kwartale 26 451 egz. Oznacza to wzrost o 55,6 proc. w zestawieniu "rok do roku". Duży wzrost sprzedaży dotyczy również wydań elektronicznych. Było to 2291 egz., co oznacza wzrost aż o 81,5 proc.
Obserwuj nas w Google News. Kliknij w link i zaznacz gwiazdkę
Warto zauważyć, że już w drugim kwartale "Gazeta Polska" sprzedała się w 28 098 egzemplarzach (wzrost o 63 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2023 roku), zaś w pierwszym kwartale – w 31 087 egz. (wzrost o 72,2 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem 2023 roku).
Przedstawione dane pokazują wprost, że "Gazeta Polska" przoduje w zestawieniach, miażdżąc wręcz konkurencję - inne media prawicowe. I dla przykładu: "Sieci" (Fratria) zanotowały wzrost o 2,9 proc., a "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) wzrost o 1 proc.
O komentarz do coraz lepszych wyników tygodnika, portal Niezalezna.pl zwrócił się do red. naczelnego gazety - Tomasza Sakiewicza.
"Sukces "Gazety Polskiej" wynika m.in. z tego, że mamy mnóstwo oryginalnych tekstów, które ciężko spotkać w jakiejkolwiek innej gazecie. Mamy niesamowicie dobre dziennikarstwo śledcze. Piszą u nas autorzy, którzy są wręcz wyklęci w innych miejscach"
I dodaje: "co więcej, cała grupa, cały Dom Wolnego Słowa, rośnie w siłę. Staliśmy dziś największą grupą medialną po stronie opozycyjnej, a być może największą grupą medialną w całej Polsce, gdyby wziąć pod uwagę wszystkie nasze media!"