10 wtop „czystej wody”, czyli rok z nielegalną TVP » Czytaj więcej w GP!

Duży spadek sprzedaży "Wyborczej". Prawie jedna trzecia mniej, jak rok temu!

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w lutym br. było o 17,73 proc. niższe niż w lutym 2020 roku - podaje portal WirtualneMedia.pl. Największy spadek sprzedaży zanotowała "Gazeta Wyborcza".

Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne
Piotr Galant/Gazeta Polska

Średni wynik "Wyborczej" poszedł w dół w ujęciu rocznym o 32,18 procent i spadł poniżej 60 tysięcy egzemplarzy - do poziomu 59 914. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu. Sprzedaż "GW" znacząco spada także w ujęciu miesięcznym, porównując luty do stycznia 2021 roku jest to ponad 3 procent. 

W zestawieniu wzięto pod uwagę sprzedaż gazet drukowanych, e-wydań czy prenumeraty.

 



Źródło: wirtualnemedia.pl, niezalezna.pl

#Gazeta Wyborcza #spadek sprzedaży

albicla.com@michalkowalczyk