Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Polska

Duży spadek sprzedaży "Wyborczej". Prawie jedna trzecia mniej, jak rok temu!

Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w lutym br. było o 17,73 proc. niższe niż w lutym 2020 roku - podaje portal WirtualneMedia.pl. Największy spadek sprzedaży zanotowała "Gazeta Wyborcza".

Średni wynik "Wyborczej" poszedł w dół w ujęciu rocznym o 32,18 procent i spadł poniżej 60 tysięcy egzemplarzy - do poziomu 59 914. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu. Sprzedaż "GW" znacząco spada także w ujęciu miesięcznym, porównując luty do stycznia 2021 roku jest to ponad 3 procent. 

W zestawieniu wzięto pod uwagę sprzedaż gazet drukowanych, e-wydań czy prenumeraty.

Źródło: wirtualnemedia.pl, niezalezna.pl

Wesprzyj niezależne media

W czasach ataków na wolność słowa i niezależność dziennikarską, Twoje wsparcie jest kluczowe. Pomóż nam zachować niezależność i kontynuować rzetelne informowanie.

* Pola wymagane