Zamach antydemokratyczny. Ryszard Kalisz i postkomunistyczna hydra » CZYTAJ TERAZ »

Fatalna sprzedaż „Wyborczej”

Sprzedaż „Gazety Wyborczej” zaliczyła ogromny spadek, bo aż o 23,3 proc.

Piotr Galant/Gazeta Polska
Piotr Galant/Gazeta Polska
Sprzedaż „Gazety Wyborczej” zaliczyła ogromny spadek, bo aż o 23,3 proc. Okręt flagowy ze stajni Adama Michnika po raz kolejny został wyprzedzony przez „Super Express”, który znalazł się na drugim miejscu w rankingu średniej sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich.

Liderem rankingu wciąż jest „Fakt”. Średnia sprzedaż tego dziennika w styczniu 2017 roku wyniosła 279 780 egzemplarzy. To oznacza spadek o 11,16 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem.

Na drugie miejsce w rankingu awansował „Super Express” ze sprzedażą wynoszącą 137 108 egzemplarzy (o 9,8 proc.).

„Gazeta Wyborcza” w porównaniu z ubiegłym rokiem zaliczyła potężny spadek - o 23,3 proc. Produkt z Czerskiej sprzedawał się w 118 252 egzemplarzach. 

 

 



Źródło: wirtualnemedia.pl,niezalezna.pl

#spadek sprzedaży #sprzedaż #Gazeta Wyborcza

bm