Koszulka "RUDA WRONA ORŁA NIE POKONA" TYLKO U NAS! Zamów już TERAZ!

Dzienniki dołują, a „GPC” idzie w górę

Z danych ZKDP za 2016 rok wynika, że prawie wszystkie dzienniki zaliczyły spore spadki w przypadku sprzedaży kioskowej.

Krzysztof Sitkowski/Gazeta Polska
Krzysztof Sitkowski/Gazeta Polska
Z danych ZKDP za 2016 rok wynika, że prawie wszystkie dzienniki zaliczyły spore spadki w przypadku sprzedaży kioskowej. Jedynie „Gazeta Polska Codziennie” oraz „Rzeczpospolita” odnotowały w tym segmencie wzrosty.

Z informacji podanych przez wirtualnemedia.pl wynika, że w 2016 roku większość dzienników pod względem średniej sprzedaży w kioskach odnotowało spore spadki.
 
Jedynym wzrostem średniej sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, wynoszącym 4,55 proc., ex aequo pochwalić się mogły jedynie dwa tytuły: „Gazeta Polska Codziennie” oraz „Rzeczpospolita”.

 



Źródło: niezalezna.pl,wirtualnemedia.pl

#dzienniki #prasa #media

rz