Jak wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” polskie media sporo miejsca poświęcały medialnym manipulacjom na temat samego wypadku oraz kwestii zbiórki pieniędzy na nowy samochód dla sprawcy wypadku, o czym pisaliśmy na łamach portalu niezalezna.pl TUTAJ.
Co ciekawe w dniach 10-14 lutego w mediach na temat wypadku Beaty Szydło pojawiło się aż 37,1 tys. doniesień!
Specjaliści z zakresu PR i marketingu oszacowali, że ekwiwalent reklamowy doniesień medialnych w tym przypadku wyniósł aż. 80,9 mln złotych.- Zdecydowana większość, bo aż 78 proc. to wpisy i komentarze internautów w social media. Kolejnym medium, pod względem popularności tematu, były portale internetowe – do nich należało 13 proc. przekazu. Głośno o wypadku było także w radiu i telewizji – te media zgarnęły 8 proc. medialnego tortu. Najrzadziej o temacie pisano w prasie – zaledwie 1 proc. - informuje „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
Reklama