Zamach antydemokratyczny. Ryszard Kalisz i postkomunistyczna hydra » CZYTAJ TERAZ »

Informacje na temat premier Szydło zdominowały media. Na temat wypadku pojawiło się 37,1 tys. doniesień

O wypadku samochodowym, w którym ucierpiała premier Beata Szydło oraz funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu informowały media na całym świecie.

osce.org; creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
osce.org; creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/
O wypadku samochodowym, w którym ucierpiała premier Beata Szydło oraz funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu informowały media na całym świecie. Stan zdrowia szefowej rządu w kolejnych dniach był szeroko komentowany w telewizji, radiu, prasie oraz internecie.

Jak wynika z analizy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” polskie media sporo miejsca poświęcały medialnym manipulacjom na temat samego wypadku oraz kwestii zbiórki pieniędzy na nowy samochód dla sprawcy wypadku, o czym pisaliśmy na łamach portalu niezalezna.pl TUTAJ.

Co ciekawe w dniach 10-14 lutego w mediach na temat wypadku Beaty Szydło pojawiło się aż 37,1 tys. doniesień!

- Zdecydowana większość, bo aż 78 proc. to wpisy i komentarze internautów w social media. Kolejnym medium, pod względem popularności tematu, były portale internetowe – do nich należało 13 proc. przekazu. Głośno o wypadku było także w radiu i telewizji – te media zgarnęły 8 proc. medialnego tortu. Najrzadziej o temacie pisano w prasie – zaledwie 1 proc. - informuje „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.

Specjaliści z zakresu PR i marketingu oszacowali, że ekwiwalent reklamowy doniesień medialnych w tym przypadku wyniósł aż. 80,9 mln złotych.

 



Źródło: psmm.pl,niezalezna.pl

#samochód #wypadek #premier #Biuro Ochrony Rządu #BOR #Beata Szydło

rz