Polska ambasada odpowiada na #GermanDeathCamps. TO WIDEO to hit sieci
„Słowa mają znaczenie. Pamiętaj, aby używać prawidłowych pojęć: Niemieckie nazistowskie obozy” – napisała na Twitterze ambasada RP w USA i zamieściła ponadminutowe wideo.
„Słowa mają znaczenie. Pamiętaj, aby używać prawidłowych pojęć: Niemieckie nazistowskie obozy” – napisała na Twitterze ambasada RP w USA i zamieściła ponadminutowe wideo. W bardzo oryginalny sposób film przedstawia historię obozów koncentracyjnych zakładanych przez Niemców na ziemiach państw okupowanych przez III Rzeszę. Spot bardzo szybko zyskuje popularność w internecie. Dodatkowo Fundacja Tradycji Miast i Wsi zorganizowała mobilny podświetlany billboard traktujący o niemieckich obozach, który w najbliższych dniach pojedzie m.in. pod siedzibę ZDF.
“WORDS MATTER. Remember to use the correct terms: #GermanNaziCamps” – czytamy na Twitterze ambasady polskiej w USA. Do wpisu dołączono krótki film mówiący o historii niemieckich obozów koncentracyjnych.
ZOBACZ WIDEO:
Wszystko zaczęło się od pomysłu jednego z internautów, by w związku ze skandalicznym zachowaniem niemieckiej stacji ZDF przypomnieć prawdę o niemieckich obozach koncentracyjnych.
"W najbliższych dniach rusza nasza kampania mobilna. Mobilny, podświetlany billboard wielkości 3x6m wyruszy za kilka dni z Wrocławia do Wiesbaden - pod siedzibę ZDF-u, a następnie do Bonn, Brukseli i Londynu"
– czytamy na profilu German Death Camps na Facebooku.
Okazało się, że Fundacja Tradycji Miast i Wsi zorganizowała podświetlany billboard, który pojedzie pod siedzibę ZDF. Następnie „zahaczy on jeszcze o Bonn, Brukselę i Londyn”.