Przypomnijmy, że w 2014 roku PiS postanowił zrobić kampanię punktującą rządzącą Platformę Obywatelską pod hasłem: „By żyło się lepiej. Sitwie”. To nawiązanie do kampanii wyborczej PO z 2007 r., gdy partia ta szła do wyborów z zapewnieniem „By żyło się lepiej. Wszystkim”. Wówczas przedstawiciele firmy AMS stwierdzili, że nie umieszczą billboardów z takim hasłem. Zasugerowali zmianę słowa „sitwa” na „władza”.
AMS w swojej ofercie miała wtedy 46 tys. powierzchni reklamowych na terenie całej Polski. Według raportu Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej za 2013 rok firma z Czerskiej miała w swoich rękach 55 proc. wszystkich nośników w całej Polsce. Jej przewaga nad konkurencją wzrosła kiedy podpisała m.in. kontrakt na budowę i użytkowanie reklamowe 1580 wiat przystankowych w Warszawie. Przetargi w tej sprawie organizowało m.st. Warszawa, którym rządzi wiceprzewodnicząca Platformy Obywatelskiej Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Informacja o wspieraniu AMS przez stołeczny Ratusz:
Wyliczenie:

Źródło - Biuletyn Informacji Publicznej Miasta st. Warszawy.

Ten deal polega na tym, że według BIP Biuro Marketingu Miasta Warszawy podpisało w październiku umowę z AMS do końca 2017 r. na 1.900000 tys zł.

Pojawiła się jednak informacja, że Agora... nie będzie już tak widoczna w metrze warszawskim.

Komentarze internautów:

Fot. Twittter.com.