Zyski wydawcy "Wyborczej" na podstawie powszechnie dostępnych danych wyliczył Michał Pretm - autor nieistniejącego już serwisu internetowego "HGW Watch".
5 391 063,73 zł - tyle od maja 2008 r. z pieniędzy miasta stołecznego Warszawa dostała Agora. Tylko w samym 2014 r. wydawca "Wyborczej" dostał z tytułu podpisanych umów, przetargów 117 tys. złotych. Oprócz tego firma reklamowa AMS w samym 2014 r. blisko 300 tys. złotych.
Za emisję spotów informacyjnych, na ekranach znajdujących się w wagonach warszawskiego metra, firma reklamowa "Agory" dostała jednorazowo 264 600,00 zł. Umowę podpisano 10 stycznia 2010 r. AMS od lat jest monopolistą popularnych "telewizorków" w metrze, tam też promowane są teksty "Wyborczej" oraz firmy spółki "Agora".
Tak internauci komentowali sprawę na Twitterze

Oto jedna z umów między władzami warszawy a Agorą. Kliknij w nią, by zobaczyć odnośniki do wszystkich faktur:
