Kiedy inne tygodniki odnotowują spadki "Gazeta Polska" bije rekordy sprzedaży.
"Jedynymi ogólnopolskimi tygodnikami społeczno-politycznymi, których sprzedaż w kwietniu 2011 nie spadła rok do roku były "Gazeta Polska" - jej wynik poprawił się z 42,4 tys. egz. rok wcześniej do 81,7 tys. egz. w tym - i "Gość Niedzielny" - którego sprzedaż wzrosła nieznacznie (o 0,4 proc.) do niecałych 159 tys. egz." - podaje Rzeczpospolita.
Największe straty poniósł "Newsweek Polska", którego sprzedaż spadła o 39,2 procenta do 107,2 tys.egz oraz tygodnik "Polityka" o 23 proc. do 134,3 tys.egz.
Pozostałe tytuły też poniosły straty. Sprzedaż "Przekroju" spadła o 22,2 proc. do 42,9 tys. egz., "Tygodnika Powszechnego" - o 9 proc. do 23,9 tys. egz., "Przeglądu" - o 13,9 proc. do 22,7 tys. egz., a publikującego przedruki z prasy zagranicznej "Forum" - o 21,8 proc. do 18 tys. egz.
Źródło:
Marek Nowicki