Od prześmiewczych przeróbek znanych scen filmowych, po fotomontaże i krótkie, ironiczne filmiki - memy stały się nieodłącznym elementem kampanii. Ich siła tkwi w prostocie i szybkości przekazu. W kilka sekund potrafią skomentować bieżące wydarzenia, punktując absurdy i wpadki polityków.
Eksperci od marketingu politycznego zauważają, że memy to potężne narzędzie dotarcia do młodych wyborców, którzy chętniej przyswajają treści w formie wizualnej i humorystycznej. Niektórzy kandydaci sami starają się wykorzystać memy w swojej kampanii, publikując własne, często z przymrużeniem oka. Niezależnie od opinii, jedno jest pewne - memy na stałe wpisały się w krajobraz polskiej polityki i z pewnością będą towarzyszyć nam jeszcze przez długi czas.
Co w ostatnich dniach przewija się w memach? To wywiad Donalda Tuska u Bogdana Rymanowskiego; słowa szefa MSZ Radosława Sikorskiego czy wykorzystanie w kampanii... patostreamera Jacka Murańskiego.

Więcej memów znajdziecie w naszym dziale "Humor". KLIKNIJ TUTAJ!