Pierwszy to wątpliwości wokół kontraktu na oblot urządzeń nawigacyjnych na Litwie. PAŻP podpisała go z firmą Rosjanina z brytyjskim paszportem. Spółka – mimo że nie miała tego w umowie – w połowie ubiegłego roku dokonała oblotu lotniska w Wilnie, gdzie pół roku później doszło do katastrofy samolotu DHL. Sprawa powinna zostać wyjaśniona. Podobnie jak okoliczności zakupu radaru wtórnego od fińskiej firmy należącej do Rosjanina.
Jego testy tuż przy bazie, gdzie stacjonują polskie myśliwce F-16, zostały zablokowane, a do transakcji ostatecznie nie doszło. Nie wiadomo jednak, ile informacji udało się zdobyć Rosjanom. Do wyboru akurat tej fińskiej firmy doszło za rządów PO-PSL, gdy na czele Agencji stała Magdalena Jaworska-Maćkowiak.
W styczniu 2024 r. wróciła na stanowisko (została też członkiem Rady Nadzorczej CPK), a pół roku później kierowana przez nią PAŻP podpisała umowę na oblot Litwy z firmą Rosjanina z brytyjskim paszportem.