Zgodnie z danymi udostępnionymi przez lidera pomiaru oglądalności i analiz firmy Nielsen - Telewizja Republika nie może narzekać na brak oglądalności. Względem roku ubiegłego stacja przyciągnęła o 0,8 proc. więcej odbiorców w grupie wszyscy.
Z danych wynika, że w samym lutym 2023 roku miesięczny zasięg Telewizji Republika wyniósł 3 297 694, co daje o 160 491 lepszy wynik względem lutego roku ubiegłego. Programy telewizji Mediów Strefy Wolnego Słowa przyciągnęły przed ekrany 0,10 proc. odbiorców w grupie wszyscy (4+), 0,05 proc. grupy 16-59 i 0,02 proc. 16-49 (Luty 2022: 0,08 proc., 0,04 proc., 0,03 proc.)
Średni dobowy zasięg w lutym 2023 roku wyniósł: dla A4+: 441045; A16-59: 132638; A16-49: 67552. Z kolei średnia wielkość widowni we wspomnianych grupach wyniosła kolejno 6231, 1395 oraz 463.
Stacja odnotowała również lepszą emisyjność reklam. Ekwiwalent GRP w grupie A4+ wyniósł 187,18 proc. (poprawa o ponad 40 proc. względem roku ubiegłego), w grupie A16-59: 79,61 proc.(poprawa o ponad 8 proc.) oraz 33,54 proc w grupie A16-49 (tutaj spadek o niecałe 4 proc.)