Wyszukiwanie

Wpisz co najmniej 3 znaki i wciśnij lupę
Reklama
Media

"Na turbo dopalaczach". Tak w Warszawie reklamuje się... TVP w likwidacji

Telewizja Polska, choć powinna dążyć do zakończenia działalności, bo jest w stanie likwidacji, inwestuje... w ogromne reklamy na billboardach. A oglądalność wciąż na kiepskim poziomie!

TVP w likwidacji - co to oznacza?

Telewizja Polska postawiona jest obecnie w stan likwidacji, a to oznacza, że zgodnie z prawem powinno dążyć się do zakończenia jej działalności. Oglądalność już zmierza w tę stronę - znacząco spadła po przejęciu telewizji przez ludzi Bartłomieja Sienkiewicza. Dziś TVP przegrywa rywalizację z innymi stacjami. Ale wróćmy do likwidacji.

Reklama
Likwidatorzy powinni zakończyć interesy bieżące spółki, ściągnąć wierzytelności, wypełnić zobowiązania i upłynnić majątek spółki (czynności likwidacyjne). Nowe interesy mogą wszczynać tylko wówczas, gdy to jest potrzebne do ukończenia spraw w toku. Nieruchomości mogą być zbywane w drodze publicznej licytacji, a z wolnej ręki - jedynie na mocy uchwały wspólników i po cenie nie niższej od uchwalonej przez wspólników.

– czytamy w Kodeksie spółek handlowych.

Likwidację prowadzi się pod firmą spółki z dodaniem oznaczenia „w likwidacji” i tak też jest w przypadku TVP. W okresie likwidacji nie można, nawet częściowo, wypłacać wspólnikom zysków ani dokonywać podziału majątku spółki przed spłaceniem wszystkich zobowiązań.

Tak reklamuje się spółka w likwidacji

Jak się jednak okazuje, obecny stan telewizji nie przeszkadza w tym, by reklamować się na wielkich billboardach w stolicy, co na pewno kosztuje niemało. Jeden z takich billboardów sfotografował Marcin Dobski, dziennikarz TV Republika.

Komentujący piszą o "likwidacji na turbo dopalaczach". Przypominają też slogany o przekazywaniu pieniędzy na TVP zamiast na onkologię - o tym mówiła kiedyś obecna władza, gdy była jeszcze w opozycji.

Źródło: niezalezna.pl
Reklama